Ми продовжуємо цикл історій про українські компанії, які одержали допомогу від Європейського Союзу та ЄБРР.
Завдяки фінансуванню, яке забезпечив Спеціальний фонд акціонерів ЄБРР у рамках Програми допомоги малому та середньому бізнесу, компанія Toy-Toy Ukraine, дистриб’ютор іграшок у Харкові, змогла повністю трансформувати систему управління інформацією компанії. За допомогою консультанта з інформаційно-комунікаційних технологій, Toy-Toy Ukraine отримала нове життя, подвоївши кількість торгових марок, з якими співпрацює, та збільшивши свій дохід на 25%.
Toy-Toy Ukraine вже понад десять років веде активну діяльність на цьому ринку та співпрацює з низкою найбільших торгових марок — виробників іграшок з Європи, Азії та Північної Америки. Коли розпочався проект, кількість співробітників компанії становила 20 осіб. Компанія динамічно розвивалась, проте її розвиток супроводжувався певними труднощами. У Toy-Toy Ukraine одночасно використовували кілька різних інформаційних систем, а це періодично призводило до невідповідності даних. Окрім того, багато операцій виконувалось вручну, а це забирало чимало часу. Також у компанії не було дієвої системи відстеження та аналізу ефективності роботи менеджерів з продажу, а тому рівень мотивації персоналу був достатньо низьким.
Завдяки Програмі допомоги Toy-Toy Ukraine знайшла консультанта, який проаналізував роботу компанії та порекомендував найкращий спосіб модернізації системи управління інформацією з урахуванням потреб підприємства.
Консультант:
• модернізував та уніфікував операційну та облікову системи компанії;
•розробив нові, цілком автоматизовані облікові програмні модулі для ціноутворення, контролю надходжень та керування відносинами з клієнтами;
• розробив і створив універсальну процедуру керування звітністю;
• навчив персонал Toy-Toy Ukraine користуватись новою системою.
Після встановлення нової системи компанія змогла управляти новими можливостями та задачами.
Незважаючи на труднощі, що виникають у галузі іграшок через зниження попиту внаслідок економічної кризи, компанії Toy-Toy Ukraine вдалося успішно здійснити диверсифікацію, подвоїти кількість брендів, з якими вона співпрацює, та довести їх кількість до 20. Крім того, компанія продовжує розвиватися: вже за рік після завершення проекту дохід зріс на 25%, база клієнтів – на 55%, при цьому чисельність персоналу залишилась незмінною.
За додатковою інформацією щодо програм підтримки ЄБРР для МСБ звертайтеся www.ebrd.com/knowhow
Більше інформації про міжнародні програми допомоги бізнесу можна отримати також тут.