В Україні опублікували нову електронну книгу для представників бізнесу з порадами, як використати можливості Глибокої та всеохопної зони вільної торгівлі (ГВЗВТ), яка запрацює з 1 січня 2016 року.
Книга «Інтернаціоналізація бізнесу та вихід на ринки Європейського Союзу», видана за фінансової підтримки Представництва ЄС, допоможе підприємцям знайти партнерів в ЄС, а також започаткувати або наростити експорт власних товарів, зазначають у прес-службі Представництва.
«Після запровадження положень Угоди про асоціацію між Україною та ЄС стосовно вільної торгівлі, український бізнес увійде в європейський економічний та регуляторний простір і почне працювати у новому конкурентному середовищі. Це створить виклики, але також і нові можливості для тих, хто сповнений підприємницького духу і постійно шукає нових можливостей для розвитку свого власного бізнесу«, — заявив Посол ЄС в Україні Ян Томбінський, представляючи книгу українській аудиторії.
За його словами, задля ефективного використання потенціалу ГВЗВТ необхідно вміти адаптуватися й розвиватися у нових умовах, прагнути самовдосконалення та розуміти вигоди стратегічного підходу до власного бізнесу.
Автором видання виступив досвідчений викладач з експорту Олег Мирошніченко. У книзі він описав комбіновані методи виходу на іноземний ринок, схеми роботи з іноземними приватними марками й можливості отримання підтримки українськими експортерами від українських та міжнародних інституцій, а також надав культурну інформацію щодо ведення бізнесу з країнами ЄС. Також у виданні наведені широкий список електронних джерел для експортерів та джерела регуляторної інформації, що стосуються харчової та сільськогосподарської продукції.
Електронну книгу можна завантажити безкоштовно за адресою http://bit.ly/eksport_do_ES
Джерело